Wat staat er op het menu vandaag?
Ehm, nee. De keer dat ik wel wat op had was als naproever..: gebonden kerriesoep met champignon. er was nog wat over dus ja. En dan te bedenken dat al het overige weggeknikkert wordt, terwijl er zoveel mensen zijn die zonder moeten...jvdg schreef:Ik veronderstel dat je hebt meegegeten. Toch?Ichtus schreef:pf, daar ga ik niet aan beginnen. Zou het eerlijk gezegd ook allemaal niet meer wetenjvdg schreef:Als soepdeskundige wil ik graag weten wat je de afgelopen 56 dagen voor verschillende soorten soep hebt opgeschept.......Ichtus schreef: idd. ben erachter gekomen dat er heel veel soorten bestaan. Op mn werk moest ik ook elke dag soep opscheppen, iedere keer is het weer wat anders.
Dit is van groot belang aangezien je het forum daarover hebt geïnformeerd!: In ieder geval heel veel sooretn bouillions en gebonden soepen. De oudjes kunnen iedere dag uit een bouilion of een gebonden soep kiezen. En aan mij was het voorrecht om dat op te scheppen.
Tenminste als voorproever.....
Enne...die "oudjes", waren die niet in een emotie vanhet verleden..............

wat is "meat-loaf" ???????Margriet schreef:meat-loaf, aardappelpuree en worteltjes
Als toetje chocolade ijs mmmmmmmmmmm
overigens mag je de worteltjes aan de knijnen opvoeren.........en de puree in de kliko dumpen.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Blijkt nog steeds actief te zijn, komt 20 november zelfs naar R'dam.refo schreef:Meat loaf = gehakt in de vorm van een brood.
Ik herinner me dat er in de jaren 70 een popgroep was die zo heette.
Dat werkt dus niet... die site is beveiligd tegen hotlinking.
En voor de duidelijkheid, Meat Loaf is geen band, Meat Loaf is de bijnaam van een rock 'n' roll zanger... hij heeft wel altijd een band om zich heen, maar de naam slaat op hem. Niet echt wat voor mij... en waar een albumtitel als "bat out of hell" nou op slaat....
En voor de duidelijkheid, Meat Loaf is geen band, Meat Loaf is de bijnaam van een rock 'n' roll zanger... hij heeft wel altijd een band om zich heen, maar de naam slaat op hem. Niet echt wat voor mij... en waar een albumtitel als "bat out of hell" nou op slaat....
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."