ben je van plan om er een gala-diner van te maken???????????????????????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:JolandaOudshoorn schreef:tapas, toast met champignons, gehaktballetjes in tomatensaus
champignonnensoep, groentesoep
kipfilet, rijst, geroosterde aardappels, bloemkool, sperciebonen, wortels, kerriesaus, pindasaus, champignon-pepersaus
ijs, chocoladepudding, fruitsalade, aardbeien, slagroom
Wat staat er op het menu vandaag?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Christiaan
Ze had gisteren een eenvoudige maaltijd...Rens schreef:ben je van plan om er een gala-diner van te maken???????????????????????????? :shock: :shock: :shock:JolandaOudshoorn schreef:tapas, toast met champignons, gehaktballetjes in tomatensaus
kipfilet, rijst, geroosterde aardappels, bloemkool, sperciebonen, wortels, kerriesaus, pindasaus, champignon-pepersaus

Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Ik vermoed dat Jolanda voor een week tegelijk klaarmaakt. :shock:Christiaan schreef:Ze had gisteren een eenvoudige maaltijd...Rens schreef:ben je van plan om er een gala-diner van te maken???????????????????????????? :shock: :shock: :shock:JolandaOudshoorn schreef:tapas, toast met champignons, gehaktballetjes in tomatensaus

- Christiaan
Of ze is vergeten het hele fourm uit te nodigen...jvdg schreef:Ik vermoed dat Jolanda voor een week tegelijk klaarmaakt. :shock:Christiaan schreef:Ze had gisteren een eenvoudige maaltijd...Rens schreef:ben je van plan om er een gala-diner van te maken???????????????????????????? :shock: :shock: :shock:JolandaOudshoorn schreef:tapas, toast met champignons, gehaktballetjes in tomatensaus
ijs, chocoladepudding, fruitsalade, aardbeien, slagroom:

Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
:mrgreen: :mrgreen:Christiaan schreef:Of ze is vergeten het hele fourm uit te nodigen...jvdg schreef:Ik vermoed dat Jolanda voor een week tegelijk klaarmaakt. :shock:Christiaan schreef:Ze had gisteren een eenvoudige maaltijd...Rens schreef: ben je van plan om er een gala-diner van te maken???????????????????????????? :shock: :shock: :shock::
Misschien komt dat nog goed
-
:mrgreen: Ik kan inderdaad geen kip meer zien. Gelukkig wel de kip wel bekijken, maar 'k moet er niet aandenken dat het op m'n bordje ligt. Zeker niet in combinatie met rijst! Brrr!!!kleuzien schreef:Lekker!Bonny schreef:Kip-Kerrie met rijst
:shock: In Suriname kregen we elke middag rijst met kip.
(En elke avond kip met rijst) :shock:
Dan heb je het wel ff gezien...
Vanavond stond er hier witbrood met haring op.... Mjum... da's ook lekker!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
waar woon jij ook alweer, dan kom ik er NU aan :mrgreen:edele strijdster schreef::mrgreen: Ik kan inderdaad geen kip meer zien. Gelukkig wel de kip wel bekijken, maar 'k moet er niet aandenken dat het op m'n bordje ligt. Zeker niet in combinatie met rijst! Brrr!!!kleuzien schreef:Lekker!Bonny schreef:Kip-Kerrie met rijst
-
Haha, zo ver bij jou vandaan, dat het dan waarschijnlijk allang verteerd is in mijn dierbare maagje.... :mrgreen:kleuzien schreef:waar woon jij ook alweer, dan kom ik er NU aan :mrgreen:edele strijdster schreef::mrgreen: Ik kan inderdaad geen kip meer zien. Gelukkig wel de kip wel bekijken, maar 'k moet er niet aandenken dat het op m'n bordje ligt. Zeker niet in combinatie met rijst! Brrr!!!kleuzien schreef:Lekker!Bonny schreef:Kip-Kerrie met rijst

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
- JolandaOudshoorn
Heerlijk gegetenjvdg schreef::mrgreen: :mrgreen:Christiaan schreef:Of ze is vergeten het hele fourm uit te nodigen...jvdg schreef:Ik vermoed dat Jolanda voor een week tegelijk klaarmaakt. :shock:Christiaan schreef: Ze had gisteren een eenvoudige maaltijd...:
Misschien komt dat nog goed
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Christiaan
- JolandaOudshoorn