Welke muziek beluister je nu? [4]
- Wilma van den Berg
De heilige stad (Adams)jvdg schreef:Stad met de gouden poorten.......?Mariavt schreef:Ja hij is heel mooi, nu draait: "Terwijl 'k eens lag te slapen"..........uitgeworpen schreef:Koopje! Is tie mooi?Rens schreef:Cassette Chr. Zangvereniging "Con Amore"
(gekocht op "Naar Buiten" voor éne euro........)
Als het goed is kennen wij "in onze kringen" geen idolen.Jongere schreef:Wat is dat nou eigenlijk met die Willemijntje? Kan iemand me dat uitleggen - ik heb er maar zijdelings iets van gehoord.Wilma van den Berg schreef:Reformatorische Omroep en Willemijntje (van Urk)...
Klinkt prachtig door elkaar :mrgreen:
Is dat een soort refo-idool?
Geen zangers, geen muzikanten, en ook geen voorgangers......
En ook Willemijn is dit wat dat betreft ook zeker niet.
D'eenvoudigen hè.........
Het is een jong meisje dat liedjes van Elly er Rikkert zingt, Maar ze doet dat in klederdracht dus dan is het goedJongere schreef:Wat is dat nou eigenlijk met die Willemijntje? Kan iemand me dat uitleggen - ik heb er maar zijdelings iets van gehoord.Wilma van den Berg schreef:Reformatorische Omroep en Willemijntje (van Urk)...
Klinkt prachtig door elkaar :mrgreen:
Is dat een soort refo-idool?

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- Wilma van den Berg
Het geluid van het "tikken" van (een zachte) regen...
Laatst gewijzigd door Wilma van den Berg op 06 aug 2007, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wilma van den Berg
- Wilma van den Berg