Wat staat er op het menu vandaag?

Mariavt

Bericht door Mariavt »

Rens schreef:Oosterse wokgroenten met gemarineerde varkenshaas-blokjes en gefrituurde minikrieltjes, gemengd, en hot chilisaus erdoorheen.
Het was weer voortreffelijk.........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Adorote

Bericht door Adorote »

Mariavt schreef:
Rens schreef:Oosterse wokgroenten met gemarineerde varkenshaas-blokjes en gefrituurde minikrieltjes, gemengd, en hot chilisaus erdoorheen.
Het was weer voortreffelijk.........

En zo hoort het ook. :arrow: :idea:
Lassie

Bericht door Lassie »

M'n vriend heeft het eten klaar gemaakt en het was: hamburgers, gebakken aardappeltjes, sla en een lekkere chocoladetoetje.
vlinder

Bericht door vlinder »

:oops: :oops: Alweer patat :oops: :oops:

We zijn wezen varen met zwager en a.s. schoonzusje en daarna met z'n allen patat gegeten.
Ach ja, het is nog vakantie voor ons. Dinsdag is de pret alweer over en wordt er weer hard gelijnd.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
jvdg

Bericht door jvdg »

vlinder schreef::oops: :oops: Alweer patat :oops: :oops:

We zijn wezen varen met zwager en a.s. schoonzusje en daarna met z'n allen patat gegeten.
Ach ja, het is nog vakantie voor ons. Dinsdag is de pret alweer over en wordt er weer hard gelijnd.
:shock: Dat zeggen ze allemaal! Morgen.......... :D

Hier was het ook voortreffelijk: Chili con carne
Adorote

Bericht door Adorote »

Morgen Zondag; macaroni, kip, de nodige kruiden en klassieke saus,bij behorend warme groeten,daarbij een sprankelende witte wijn,na een kleine koffie met likeur--------------------sigaar, vrij gesprek en conversatie; na afloop stilte.
jvdg

Bericht door jvdg »

Adorote schreef:Morgen Zondag; macaroni, kip, de nodige kruiden en klassieke saus,bij behorend warme groeten,daarbij een sprankelende witte wijn,na een kleine koffie met likeur--------------------sigaar, vrij gesprek en conversatie; na afloop stilte.
Die stilte Adorote, kun je daar iets meer over zeggen.

Mijn ervaring is dat stilte vaak ongemakkelijk is..........
We zitten vol van......
Adorote

Bericht door Adorote »

jvdg schreef:
Adorote schreef:Morgen Zondag; macaroni, kip, de nodige kruiden en klassieke saus,bij behorend warme groeten,daarbij een sprankelende witte wijn,na een kleine koffie met likeur--------------------sigaar, vrij gesprek en conversatie; na afloop stilte.

We zitten vol van......

Ga daar niets over zeggen want dan is het toch niet waar dus parel voor de zwijnen gooien is niet relevant.

Alleen , ga zelf eerst maar is de stilte ervaren .

Een tip ///stilte/// maakt het hart open ,zodat Hij er in trek in kan nemen die daar hoort te wonen .
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:
jvdg schreef:

We zitten vol van......

Ga daar niets over zeggen want dan is het toch niet waar dus parel voor de zwijnen gooien is niet relevant.
Dank voor het compliment, mede namens de rest van de kudde :?
Lassie

Bericht door Lassie »

Vis
worteltjes
aardappels
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

's middags pannenkoeken
's avonds kipballetjes in roomsaus, rijst en doperwten met mais
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afbeelding
Rens

Bericht door Rens »

Hendrikus schreef:
Adorote schreef: Ga daar niets over zeggen want dan is het toch niet waar dus parel voor de zwijnen gooien is niet relevant.
Ik kan me bij die vetgedrukt zinsnede van Adorote heel veel voorstellen..........de inhoudelijke stilte-momenten hebben een ándere inhoud dan "men" zich hier voor wenselijk houdt.........zeg maar meditatief van karakter.

De aard van die meditatiefmomenten zijn hier niet ter uitleg gewenst of nuttig.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:
Hendrikus schreef:
Adorote schreef: Ga daar niets over zeggen want dan is het toch niet waar dus parel voor de zwijnen gooien is niet relevant.
Ik kan me bij die vetgedrukt zinsnede van Adorote heel veel voorstellen..........de inhoudelijke stilte-momenten hebben een ándere inhoud dan "men" zich hier voor wenselijk houdt.........zeg maar meditatief van karakter.

De aard van die meditatiefmomenten zijn hier niet ter uitleg gewenst of nuttig.
Afbeelding
Adorote

Bericht door Adorote »

Vandaag zal de Italiaan op tafel heersen,de wijn zal Spaans zijn wit en sprankelend, zo ook het tafel gesprek met mensen vol van respect en een warm hart--------------------koffie , klein sigaartje------------------afloop en weggaan, dan stilte.!!!!!
Gesloten