Deze is echt leuk...

Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Als het je boodschap was dat Misc deze tekening niet had mogen linken, denk ik toch dat je de plank misslaat. Deze illustratie is duidelijk gemerkt met een copyright-teken. Zoiets neem je niet over in een boek of in een andere officiële publicatie. Aanlinken op een forum, waarbij duidelijk zichtbaar is dat je slechts een door het copyright-teken verminkte preview ziet, lijkt me niet strafbaar.

Dat er in onze kringen veelvuldig tegen de auteurswet wordt gezondigd, is een ander verhaal, maar volgens mij hoef je Misc niet vermanend toe te spreken. :wink:
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Hendrikus schreef:Als het je boodschap was dat Misc deze tekening niet had mogen linken, denk ik toch dat je de plank misslaat. Deze illustratie is duidelijk gemerkt met een copyright-teken. Zoiets neem je niet over in een boek of in een andere officiële publicatie. Aanlinken op een forum, waarbij duidelijk zichtbaar is dat je slechts een door het copyright-teken verminkte preview ziet, lijkt me niet strafbaar.

Dat er in onze kringen veelvuldig tegen de auteurswet wordt gezondigd, is een ander verhaal, maar volgens mij hoef je Misc niet vermanend toe te spreken. :wink:
Overigens denk ik wel dat het goed is om bij plaatjes en tekst de bron te vermelden. Ik probeer daar ook een gewoonte in te houden. Volgens mij is het dan niet illegaal. Het staat immers openbaar op internet en je linkt er enkel naar.
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Little Dumpy

There was eens a little scout, who was so little, that everybody gave him the byname “Little Dumpy”. He had six brothertjes and six sistertjes. His father was a woodhacker and his mother was working in the householding.
One day the father said: “I hold it not longer out! I work myself the blubber. Tommorow I bring the children in the wood, and wanneer they are ver genoeg, I let them in the steak.” But Little Dumpy was very good by the time and put his sacks vol with keeselstones.
The next morning they were ver genoeg in the wood and the father let them in the steak. Panic ofcourse, but Little Dumpy said: ”Kelm on, I bring you heelhouds back.” And door the keeselstones they came home.
The folgende morning the father did itselfde. But Little Dumpy had no keeselstones, so he did it with a packy popcorn. But the verrekte rot mushes had froten up all the corns. The children kraid and kraid. Little Dumpy said: “Keep your waffels shut” He clowterde in a tree and saw a little liggy. It was the hous of a big ruse, and ruses eat children with houd and hair. But Little Dumpy was very pienter. He jatte the seven miles larses and runde to their home. The father stood by the gardenhekky with a verlooker and saw his children come ansjesen. So they were all happy.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jakobmarin schreef:Little Dumpy
:mrgreen:
Kon zo weggelopen zijn uit het lezenswaardige
Afbeelding
BDS '73

Bericht door BDS '73 »

De Japanners zullen je eindelijk een geheim onthullen.

Hoe werkt de kleine pijl op je beeldscherm als je de muis beweegt?
Heb je jezelf wel eens afgevraagd hoe dat werkt?
Door een technisch wonder, kunnen we nu zien hoe dat gaat. Met behulp van een schermvergroter wordt de werking ervan verduidelijkt.

Klik op de onderstaande link en je zult het zien.

Het kan ff duren om te downloaden, maar beweeg, als deze verschijnt, je muis langzaam over de grijze cirkel en zie hoe
het wonder werkt!

Volg onderstaande link en ontdek de waarheid!

http://www.1-click.jp
wim

Bericht door wim »

spuit elf
Gian

Bericht door Gian »

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Inderdaad....maar toch zou ik er niet aan willen denken. Brrrrr
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
ZWP

Bericht door ZWP »

Deze man kan anders nog een stuk beter jongleren:

http://www.youtube.com/watch?v=QYUXaYCkv-A
wim

Bericht door wim »

ZWP schreef:Deze man kan anders nog een stuk beter jongleren:

Gejongleerd is geouddaan.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:
ZWP schreef:Deze man kan anders nog een stuk beter jongleren:

Gejongleerd is geouddaan.
Aha. nou snap ik eindelijk waar dit vandaan komt
Afbeelding
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef: Aha. nou snap ik eindelijk waar dit vandaan komt
Afbeelding
Utrecht toch?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:
Hendrikus schreef: Aha. nou snap ik eindelijk waar dit vandaan komt
Afbeelding
Utrecht toch?
cker :wink:

toen ik daar laatst liep, waren ze trouwens nóg aan 't jongleren.
kennelijk nog niet genoed geoudaend...
Plaats reactie