kwilook......... :roll:
Ik zit in de chat... kom je ook?
- Christiaan
Als u aangemeld heeft bij een van de Modorators. De knop staat rechtsboven de forumpagina.Kippetje schreef:waar zit die chat en hoe kom je er in![]()
kwilook......... :roll:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
helma schreef:Gister heb ik een paar mensen in de chat een boek aangeraden komst en welkomst van Bunyan
Tegenwoordig heet het echter anders; dus als je op zoek gaat moet je even opletten:
Komen tot Jezus Christus
anders kunnen jullie het misschien niet vinden
Zie hier.
Ik weet niet waar het precies over ging in de chat, maar dit boek is absoluut een aanrader.
- Christiaan
Tiberius schreef:helma schreef:Gister heb ik een paar mensen in de chat een boek aangeraden komst en welkomst van Bunyan
Tegenwoordig heet het echter anders; dus als je op zoek gaat moet je even opletten:
Komen tot Jezus Christus
Zie hier.
Ik weet niet waar het precies over ging in de chat, maar dit boek is absoluut een aanrader.
Bedankt hoor.
En Tiberius; je kunt wel verkoper worden.
Klik op link, klik op winkelmandje; wordt binnen drie dagen geleverd.
Wéér wat gekocht.
Gevaarlijk dat internet.
Ma Vis schreef:Tiberius schreef:helma schreef:Gister heb ik een paar mensen in de chat een boek aangeraden komst en welkomst van Bunyan
Komen tot Jezus Christus
Zie hier.
Bedankt hoor.
En Tiberius; je kunt wel verkoper worden.![]()
Klik op link, klik op winkelmandje; wordt binnen drie dagen geleverd.
Wéér wat gekocht.
Gevaarlijk dat internet.:
nou, zolang je zúlke boeken bestelt is het eigenlijk best handig!