Ben jij blij dat jij t nie meer hoeft te nuttigen!Rens schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Daphne schreef:Jahoor Rens voor jou wel :!:Rens schreef:
BV, is dat BijVoer........???????????
ik heb wel eens gehoord dat het niet écht smaakvol moet zijn voor min of meer volwassenen..............................
Wist je dat . . . [3]
niks mis mee toch??? vooral het laatste kan ik met liters achterover slaan.......................Adorote schreef:Wat is er mis met een goede bolknak met goede javaansche tabakken uit onze Gordel van Smaragd en een koel glas karnemelk. :shock: :idea: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Is roken niet werelds dan?Adorote schreef:Wat is er mis met een goede bolknak met goede javaansche tabakken uit onze Gordel van Smaragd en een koel glas karnemelk. :shock: :idea: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Jolanda, gefeliciteerd! Ik zou zeggen: Als je 6 maanden kan stoppen, moet je daarna ook niet meer beginnen, dat is dan nergens meer voor nodig! Als je zolang kan stoppen kan je het ook helemaal.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
-
Adorote
als ik de wenteltrap naar beneden afloop, heb al ZOO genóég.......allemaal van die lieve aaibare kalveren..............die staan/liggen te wachten tot ze als biefstuk, stooflapje etc zullen eindigen...................Adorote schreef:Dat deze maandag roept om een prachtwandeling in de ZOO en ter lering en vermaak ter bezinning.
Moderatorbericht:
-
Adorote
Rens schreef:als ik de wenteltrap naar beneden afloop, heb al ZOO genóég.......allemaal van die lieve aaibare kalveren..............die staan/liggen te wachten tot ze als biefstuk, stooflapje etc zullen eindigen...................Adorote schreef:Dat deze maandag roept om een prachtwandeling in de ZOO en ter lering en vermaak ter bezinning.
Heerlijk een goede biefstuk nooit weg met toe behoren en een goed glas rode wijn.
Van harte gefeliciteerd! Tuurlijk stop je niet tijdelijk! Kom op volhouden hoor!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: Ik ben nu al ... mmm... 5 weken gestopt en zal voorlopig ook niet meer roken. Ik hoop dat ik nu ook voorgoed kan stoppen. Maar ja, ik heb nu wel een heel bijzondere goede motivatie en reden om (tijdelijk) te stoppen
Hé, geweldig! Voel je je goed?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hollandse Bourgondiër!!!!!!Adorote schreef:Rens schreef:als ik de wenteltrap naar beneden afloop, heb al ZOO genóég.......allemaal van die lieve aaibare kalveren..............die staan/liggen te wachten tot ze als biefstuk, stooflapje etc zullen eindigen...................Adorote schreef:Dat deze maandag roept om een prachtwandeling in de ZOO en ter lering en vermaak ter bezinning.
Heerlijk een goede biefstuk nooit weg met toe behoren en een goed glas rode wijn.
Moderatorbericht:
(Aanvulling: ) MET sigaar :oRens schreef:Hollandse Bourgondiër!!!!!!Adorote schreef:Rens schreef:als ik de wenteltrap naar beneden afloop, heb al ZOO genóég.......allemaal van die lieve aaibare kalveren..............die staan/liggen te wachten tot ze als biefstuk, stooflapje etc zullen eindigen...................Adorote schreef:Dat deze maandag roept om een prachtwandeling in de ZOO en ter lering en vermaak ter bezinning.
Ik had deze bijzondere roepstem der maandag nog niet gehoord, en ik denk dat mijn baas het daar helemaal mee eens isAdorote schreef:Dat deze maandag roept om een prachtwandeling in de ZOO en ter lering en vermaak ter bezinning.
Overigens een vraag Adorote, misschien heb je het al wel eens gezegd en heb ik dat niet gelezen, maar wat doe je zoal in het dagelijks leven?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Ja, bhalve dan die vermoeidheid, (die nu wel gelukkig minder wordt) voel ik me prima!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: Ik ben nu al ... mmm... 5 weken gestopt en zal voorlopig ook niet meer roken. Ik hoop dat ik nu ook voorgoed kan stoppen. Maar ja, ik heb nu wel een heel bijzondere goede motivatie en reden om (tijdelijk) te stoppen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wat goed van je om te stoppen met roken!JolandaOudshoorn schreef:Ja, bhalve dan die vermoeidheid, (die nu wel gelukkig minder wordt) voel ik me prima!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: Ik ben nu al ... mmm... 5 weken gestopt en zal voorlopig ook niet meer roken. Ik hoop dat ik nu ook voorgoed kan stoppen. Maar ja, ik heb nu wel een heel bijzondere goede motivatie en reden om (tijdelijk) te stoppen
De reden is helemaal mooi! Je zit nu aan de kauwgom, zeker?
Een voorspoedige zwangerschap gewenst...
- Oude-Waarheid
Goed zeg dat stoppen met roken!!JolandaOudshoorn schreef:Ja, bhalve dan die vermoeidheid, (die nu wel gelukkig minder wordt) voel ik me prima!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: Ik ben nu al ... mmm... 5 weken gestopt en zal voorlopig ook niet meer roken. Ik hoop dat ik nu ook voorgoed kan stoppen. Maar ja, ik heb nu wel een heel bijzondere goede motivatie en reden om (tijdelijk) te stoppen
Nu kan je gelijk het geld op zij leggen vast.
beter dat als het in rook doen opgaan
- JolandaOudshoorn
De kauwgom heb ik niet nodig. Het gaat helemaal vanzelf!!!Lelie schreef:Wat goed van je om te stoppen met roken!JolandaOudshoorn schreef:Ja, bhalve dan die vermoeidheid, (die nu wel gelukkig minder wordt) voel ik me prima!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef: Ik ben nu al ... mmm... 5 weken gestopt en zal voorlopig ook niet meer roken. Ik hoop dat ik nu ook voorgoed kan stoppen. Maar ja, ik heb nu wel een heel bijzondere goede motivatie en reden om (tijdelijk) te stoppen
De reden is helemaal mooi! Je zit nu aan de kauwgom, zeker?
Een voorspoedige zwangerschap gewenst...
Ik weet, mijn Verlosser leeft