vanboven@naarbeneden.nl vind ik ook geestig. Wij hadden de beste ds. vroeger als godsdienstleraar op de MEAO. Je kunt je voorstellen wat dáár voor woordspelingen over gemaakt werden...Petrus schreef:Goed, jij vindt het wél grappig......maar als er nu eens iemand op de grappige gedachte komt om, ik geef even een voorbeeld uit de losse pols, vanboven@naarbeneden.nl zou neerschrijven..........Unionist schreef:ja hoor, ik vind het wél grappig.
nou, je kunt er staat op maken dat je de héle gergem uit de valk/wekerom op je nek krijgt plus een flink deel van de rest van de achterban van RF.......................want dán kom je ineens aan iemand óf iets uit refokringen, en DAT MAG NIET!!! volgens de refokringen......................maar wél uit andere geloven, zoals mohammed@deberg.nl (dat ook al gesignaleerd is)
Deze is echt leuk...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
"Voor het renoveren van de hemel en het verplaatsen van de sterren, het wassen van de knecht van de hogepriester en het plaatsen van karmijn op zijn wangen, en het verhelderen van de vlammen van de hel, de duivel een nieuwe staart aannaaien, en verschilllende werkzaamheden voor de vervloekten, and het corrigeren van de tien geboden..."Petrus schreef:Mag dat even door deze of gene in leesbaar nederlands vertaald worden, dan kan ik misschien het lollige er ook van inzien....................limosa schreef:hehehe, da's humor . . .parsifal schreef:Voor iedereen die trouwens wel eens in de Sixtijnse kapel is geweest. De volgende engelse rekening werd verzonden na een dakreparatie van een soortgelijk gebouw:
"to: renovating heaven and adjusting the stars,
washing servant of high priest and putting carmine on his cheeks,
and brightening up the flames of hell,
puting a new tail on the devil, and doing odd jobs for the damned,
and correcting the ten commandments..."
Ik vind hem overigens niet echt grappig. Iets over de lijn, wat mij betreft.
dit werkt ook alleen in het engels denk ik, vertalen haalt de jus eraf, is vaak zo met dingen die in het engels grappig zijnDavid J schreef:"Voor het renoveren van de hemel en het verplaatsen van de sterren, het wassen van de knecht van de hogepriester en het plaatsen van karmijn op zijn wangen, en het verhelderen van de vlammen van de hel, de duivel een nieuwe staart aannaaien, en verschilllende werkzaamheden voor de vervloekten, and het corrigeren van de tien geboden..."Petrus schreef:Mag dat even door deze of gene in leesbaar nederlands vertaald worden, dan kan ik misschien het lollige er ook van inzien....................limosa schreef:hehehe, da's humor . . .parsifal schreef:Voor iedereen die trouwens wel eens in de Sixtijnse kapel is geweest. De volgende engelse rekening werd verzonden na een dakreparatie van een soortgelijk gebouw:
"to: renovating heaven and adjusting the stars,
washing servant of high priest and putting carmine on his cheeks,
and brightening up the flames of hell,
puting a new tail on the devil, and doing odd jobs for the damned,
and correcting the ten commandments..."
Ik vind hem overigens niet echt grappig. Iets over de lijn, wat mij betreft.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ik vind het ook in Engels niet grappig. Het is spotten met heilige dingen. Net zoals het Roomse gebruik is met al hun zonden tegen het 2e gebod.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Oude-Waarheid
- Miscanthus
Gelukkig maar, hè.Oude-Waarheid schreef:Tja Bert,Bert Mulder schreef:Ik vind het ook in Engels niet grappig. Het is spotten met heilige dingen. Net zoals het Roomse gebruik is met al hun zonden tegen het 2e gebod.
je moet maar zo denken spotters krijgen ook hun loon!!!
Sorry, ér zat even een balkje in m'n oog.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Nog twee geestelijk opbouwende filmpjes voor jullie dan.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3852888975
(fantastisch stukje preek met beelden... I wish I could describe it to you
)
http://216.70.117.172/me_english.htm
(wat als de wereldbevolking gereduceerd zou zijn tot 100)
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3852888975
(fantastisch stukje preek met beelden... I wish I could describe it to you

http://216.70.117.172/me_english.htm
(wat als de wereldbevolking gereduceerd zou zijn tot 100)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Oude-Waarheid
Of het gelukkig is??Unionist schreef:Gelukkig maar, hè.Oude-Waarheid schreef:Tja Bert,Bert Mulder schreef:Ik vind het ook in Engels niet grappig. Het is spotten met heilige dingen. Net zoals het Roomse gebruik is met al hun zonden tegen het 2e gebod.
je moet maar zo denken spotters krijgen ook hun loon!!!
Sorry, ér zat even een balkje in m'n oog.
- Miscanthus