Een 40-jarige man uit Goor werd zaterdagmiddag 27 juni op heterdaad betrapt tijdens het filmen onder de rokken van vrouwen in Rijssen.
Zaterdagmiddag 26 juni omstreeks 15.00 uur werd een 25-jarige vrouw uit Nijmegen hinderlijk gevolgd door een man in een winkel aan de Boomkamp in Rijssen. Toen de vrouw bukte zag zij dat zij dat er een tas tussen haar benen werd gedrukt met daaraan een mobiele telefoon vastgeplakt. De 25-jarige reageerde doortastend door de man bij de arm te pakken en de politie in te schakelen. Daar bleek dat de man met zijn telefoon opnames had gemaakt onder de rokken van verschillende vrouwen. De 40-jarige man uit Goor is direct aangehouden. De telefoons zijn in beslag genomen. In de woning heeft de politie meer geluid- en beelddragers in beslag genomen voor onderzoek. Twee vrouwen hebben aangifte gedaan. De man kon na verhoor het politiebureau verlaten. Proces-verbaal zal worden opgemaakt.
Het moet niet gekker worden. En dat in oons mooie Riessen.
Man aangehouden voor filmen onder rokken van vrouwen
Re: Man aangehouden voor filmen onder rokken van vrouwen
Vind je RF nu echt geschikt om ons van een dergelijk nieuwsfeit op de hoogte te stellen?
Wat valt daarover te discussieren?
please

Broek = beter
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Precies...ik woon zo ongeveer naast Rotterdam eo...dan kan ik iedere dag hier wel een topic oprichten voor allerlei bizarre zakenjvdg schreef:Vind je RF nu echt geschikt om ons van een dergelijk nieuwsfeit op de hoogte te stellen?
please

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Op slot
Dit is geen topic voor refoforum. Daarom een slotje
Dit is geen topic voor refoforum. Daarom een slotje