Het RD en het ND gaan fuseren
Het RD en het ND gaan fuseren
Ik keek mijn ogen uit toen ik het zag, maar nu blijkt dat het Reformatorisch Dagblad en het Nederlands Dagblad al een paar jaar bezig zijn met fusiebesprekingen. Het resultaat is vanaf de eerste van volgende maand de fusie een feit is. Niet dat direct er al 1 krant op volgt, maar precies een jaar later moet dat wel het geval zijn.
Nou he, ik hoorde het ook, ze wilden het eerst per begin deze maand doen, maar begin volgende maand paste toch beter in het strategisch plan. Nooit gedacht zeg, zal wat stof doen opwaaien!Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik keek mijn ogen uit toen ik het zag, maar nu blijkt dat het Reformatorisch Dagblad en het Nederlands Dagblad al een paar jaar bezig zijn met fusiebesprekingen. Het resultaat is vanaf de eerste van volgende maand de fusie een feit is. Niet dat direct er al 1 krant op volgt, maar precies een jaar later moet dat wel het geval zijn.
- ndonselaar
- Contacteer:
- ndonselaar
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Misschien komt er dan een Oud Reformatorisch Dagblad in Nederland:sneOorspronkelijk gepost door Jelle
Dan mogen ze wel uitkijken wat voor advertentie materiaal ze opnemen in de krant.
geen plaatjes met een TV erop en geen vrouwen in een broek. Het zal mij benieuwen hoe dat zal gaan lopen.
Want deze zaken komen wel voor in het ND.
[Aangepast op 11/3/04 door Jelle]
- ndonselaar
- Contacteer:
Tja Gerrit, misschien wel.
Toch van mij mogen ze fuseren hoor, maar volgens mij zit er een té groot cultuurverschil tussen beide kranten om het als één krant te laten verschijnen. Er zal er één water bij de wijn moeten doen.
Groet,
Toch van mij mogen ze fuseren hoor, maar volgens mij zit er een té groot cultuurverschil tussen beide kranten om het als één krant te laten verschijnen. Er zal er één water bij de wijn moeten doen.
Groet,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
:,:DOorspronkelijk gepost door gerrit de 2eMisschien komt er dan een Oud Reformatorisch Dagblad in Nederland:sneOorspronkelijk gepost door Jelle
Dan mogen ze wel uitkijken wat voor advertentie materiaal ze opnemen in de krant.
geen plaatjes met een TV erop en geen vrouwen in een broek. Het zal mij benieuwen hoe dat zal gaan lopen.
Want deze zaken komen wel voor in het ND.
[Aangepast op 11/3/04 door Jelle]
dit heb je aardig uit je duim gezogen!Oorspronkelijk gepost door Lecram
De achterban van RD en ND verschilt mijlenver, en geen van beide wil een tussenvorm die "vleesch noch visch" is.
-
- Contacteer:
Van mij ook hoor. Noch ff en je betaald 300 euro p/jr.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Tja Gerrit, misschien wel.
Groet,
Ik heb het uit zeer betrouwbare bron (welke dat is mag ik nog even niet zeggen). Ik denk dat het eind deze week in de krant komt.Oorspronkelijk gepost door Orckiedit heb je aardig uit je duim gezogen!Oorspronkelijk gepost door Lecram
De achterban van RD en ND verschilt mijlenver, en geen van beide wil een tussenvorm die "vleesch noch visch" is.
Overigens, hoe kan het anders dan dat Pim het ook al wist?
Hoe weet jij het Pim? (laat het ff per u2u weten)
Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Ik heb jaren het RD gelezen en lees nu al zo'n 3 jaar het ND. Deze kranten verschillen echt heel erg van karakter. Het zou hetzelfde zijn als de Ger. Gem. en de Ger. Kerk Vrijg. samensprekingen gaan houden.
Of Standvastig en CV Koers
Of Uitdaging en De Gezinsgids
Eerst zien, dan geloven.
p.s. Jammer van de nieuwe lay-out van het ND die net vorige week is ingegaan.
[Aangepast op 11/3/04 door bjdendekker]
Of Standvastig en CV Koers
Of Uitdaging en De Gezinsgids
Eerst zien, dan geloven.
p.s. Jammer van de nieuwe lay-out van het ND die net vorige week is ingegaan.
[Aangepast op 11/3/04 door bjdendekker]
Ja Matthijs je weet het tegenwoordig maar nooit, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Volgens mij is er niets van waar.
Echt uit de lucht gegrepen denk ik. Dikke kolder..
RD en ND samen? Wat een grote verschillen tussen die beide kranten.
Ik moet het nog zien.
Het zal wel een hele schok zijn.
Dan krijgt men ledenopzegging wegens het samenvoegen van de kranten.